marți, 17 mai 2011 | By: cLara285

Se-asterne ploaia


Se aduna iar nori grei pe cerul pustiu si-mi bat in geam
Atatea dovezi evidente, ce pana astazi nu le intelgeam,
Atatia stropi de roua cazuti parca de undeva, de nicaieri,
Atunci cand cu val negru, amintirile ai vrut sa le acoperi.

Si au mai ramas doar cateva zile in care imi aduc aminte
Ca fara sentimente nu o sa mai ai atat de putina minte,
Cateva clipe ce le tot revad de cand de la tine-am plecat
Si ma fac sa cred ca, de tot ce-a fost intre noi doi, e pacat.

Poate ca azi nu regret nimic si nu-mi pare atat rau acum
Ca de maine-ti zic “ramas bun”, aleg un alt capat de drum.
Acum ploua, picuri grele-mi cad iarasi pe gene asteptand
Sa vina iar cineva, sa te inlocuiasca si sa le stearga curand. 



2 comentarii:

alex`simplY spunea...

si dupa ploaie vine curcubeul :D

cLara285 spunea...

pai asta si astept:)

Trimiteți un comentariu