luni, 30 mai 2011 | By: cLara285

Alb-negru

Iti spun intr-una, de ceva timp, ca eu nu-s in transa
Si nu ma mint atunci cand spun ca nu-mi mai pasa,
Imi spui mereu cuvinte ce de altii folosite-au fost
Desi tu stii prea bine ca orice-ai spune nu are rost

Soarele apune-acum din nou departe, pleaca-n zare
Si ne ia visele toate si le arunca departe, prin mare.
Nu mai am timp acum, sa merg sa le caut pe toate
Pentru ca nu vreau sa mai cer iertare, deja e noapte.

Miezul noptii deja, nu mai simt nimic de ceva timp
Si deja nu-mi pare rau, incep din nou sa pot sa simt
Nu-mi mai e frica de ceea ce vine maine, iar fara tine,
Pot sa pun de-acum inainte, cu siguranta mi-e mai bine!

Iata ca se stinge-acum, o alta simpla poveste frumoasa
O alta unica speranta, o alta amintire plecata de-acasa
Intunericul se-asterne usor peste tot ce-i acum in visare
Si ne lasa pe toti singuri, fara vreun un strop de culoare.

2 comentarii:

Trimiteți un comentariu